کد مطلب: 160427
۱۰۰ حمله هوايي ارتش در سه استان شمالي
۵۰ تروريست در شمال «حماه» سوريه کشته شدند
تاریخ انتشار : 1395/06/01 20:07:59
نمایش : 2829
ارتش سوريه پس از خنثي‌سازي حملات عناصر احرار الشام، أجناد الشام و جند الأقصى به روستاي «معان» در استان حماه، ۵۰ عنصر از اين گروهها را از پاي درآورد.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از  فارس، ارتش سوريه و نيروهاي همپيمان آن در ريف شمالي «حماه» با عناصر تروريستي احرار الشام، أجناد الشام و جند الأقصى درگير شدند.

خبرگزاري «سانا» گزارش داد که اين درگيريها در اطراف روستاي «معان» و داخل آن صورت گرفت و تروريستها به مراکز نظامي ارتش در اين منطقه حمله کردند.

يک منبع نظامي نيز اعلام کرد که ارتش سوريه پس از خنثي سازي حملات تروريستها، 50 نفر از آنان را از پاي درآورد و دهها نفر ديگر نيز زخمي شدند.

از طرف ديگر در حلب نيز درگيريها بسيار شديد است و در جريان حملات هوايي به مواضع تروريستهاي جيش الفتح، داعش و جبهه النصره شماري از عناصر اين گروهها کشته شدند.

يک منبع نظامي در اين زمينه تأکيد کرد که جنگنده هاي سوري طي 24 ساعت گذشته در ريفهاي حلب، حمص و ادلب بيش از 100 حمله انجام داده است که در يکي از اين حملات به روستاي «الکسيبية» يکي از مراکز نشستهاي سرکرده هاي تروريستها منهدم شده و همه افرادي که در داخل آن بودند کشته شدند.

تروريستها در شبکه هاي اجتماعي نيز به کشته شدن شماري از هم قطارانشان اعتراف و اذعان کردند که در جريان اين حملات «أبو محمد ترکستان و أبو صلاح» که از سرکرده هاي النصره و احرار الشام بودند کشته شده اند.

انتهاي پيام/ص

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg